Ojdå. Tiden flög fort iväg!

Hej igen, säger hon med en hes röst lite generat.
 
Det känns inte så jättesnällt mot er hängivna läsare att jag bara lämnar er ett tag. Men jag tänker inte hitta på några ursäkter! Vuxen har jag minsann blivit. Ni vet att på gymnasiet så är man vuxen! Det ha rjag själv konstaterat. 
 
Hur har ni det i livet? Jag har det helt okej bra faktiskt. Skolan flyter ju på men det går extremt slött må jag säga... Är det inte så att vårterminen går mycket långsammare än vad höstterminen gör? Jag känner det. Men det kanske har med att man har mer lov på våren... Fast om man tänker efter så är den ju längre tidsmässigt också så det är inte så konstigt att jag känner så! 
 
Vet att jag är extremt sent ute men jag har fått en fråga om de två sista luckorna i min julkalender... Om ni inte är intresserade så behöver ni ju inte kolla in dom men ni som är det kan ju titta! *Blink, blink*
 

1. En bild på dig som du själv tycker om
2. En bild på dig hemma
3. En bild på din bästa vän
4. En bild på någon du beundrar
5. En bild på dig som togs i somras
6. En bild på någon du älskar
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet
10. En bild på ditt favoritdjur
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar
12. En bild på någon som du saknar
13. En bild på någon av dina favoritsaker
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat
16. En bild på dig som barn
17. En bild på dig som tonåring
18. En bild på din familj
19. En bild på dig från idag
20. En bild på din önskelista i år
21. En bild på dig när du är ledsen
22. En bild på dig när du är glad
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag
24. En bild från en tidigare julafton

23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag
 
 
Med denna bild försöker jag att förklara mig som ganska Lugn. Utvilad. Varm. Avslappnad. Hel men ändå halv. 

24. En bild från en tidigare julafton
 
 
Jul i England! Finns det något bättre? 

Sen sist så har jag bakat en del! Bland annat till FREDAG KLOCKAN SJU på fredag! Så sjukt taggad! 35 biskvier och runt 20 kärleksmums! OHYEAH!
 
 
Nyårsnaglarna får man ju inte glömma! Lila med fading glitter! So cheasy. Temat var Svart och lila fest! Så det passade perfekt! 
 
 
Sist men inte allt! (Innan jag går och lägger mig) Första dagen i skolan! Onsdag den 9/1-13. Bio efter skolan med mina underbara vänner Felicia och Fanny! Sk. Fillefelicia och Fappy. 'Mammas pojkar' blev det! Den var helt okej! Kan man ju allt se om man vill! Eftersom att jag är så generös med bilder idag så får ni yttligare en! 'JAAAA!', skriker ni då! Popcorn var det här! 
 
 
P.S. Undvik att kolla på Fannys hand. Vi har redan konstaterat att den ser ut som en agressiv hund som attackerar popcornen! D.S.
 
Nu ska jag sova! 
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0