Lucka 3, 4, 5, 6, 7 och 8!

Tjena!
 
Nu är jag allt lite sen med ett flertal luckor... Jag orkar verkligen inte riktigt skriva ett inlägg för varje dag osm jag har missat nu så ni får nöja er med alla inlägg i ett!
 
Eftersom att jag är så seg med detta och min dator snart dör så börjar vi med kalendern på en gång! Vardaglig text kommer senare!
 

1. En bild på dig som du själv tycker om
2. En bild på dig hemma
3. En bild på din bästa vän
4. En bild på någon du beundrar
5. En bild på dig som togs i somras
6. En bild på någon du älskar
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet
10. En bild på ditt favoritdjur
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar
12. En bild på någon som du saknar
13. En bild på någon av dina favoritsaker
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat
16. En bild på dig som barn
17. En bild på dig som tonåring
18. En bild på din familj
19. En bild på dig från idag
20. En bild på din önskelista i år
21. En bild på dig när du är ledsen
22. En bild på dig när du är glad
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag
24. En bild från en tidigare julafton


3. En bild på din bästa vän.

Jag har inte riktigt någon bästa vän men jag har en del vänner... Här är några av dom!
 

4. En bild på någon du beundrar.
 
 
Jag beundrar honom för att han har gått igenom en stor del i sitt liv men ändå lyckats hålla sig på banan och jobbar med det både han och jag älskar.

5. En bild på dig som togs i somras
 
Inte den vackraste bilden men vem har sagt att allt måste vara perfekt?
 

6. En bild på någon du älskar
 
Inte den allra finaste bilden här heller kanske... Men jag var liten så vad ska man säga? Det är iallafall jag och min storasyster!
 

7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut
 
Den var svår men jag kanske kan hitta någon!
 

8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv

Tårtkalas - eller så kallat 15årspartaj.
 

Ni får annan text imorgon för att datorn lägger av om typ 2 sek!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0