Tårta, tårta?

Halloj!
 
Gillar alla dessa mellanrum mellan inläggen... Eller inte! *Blink, blink*. På denna tid som jag inte skrivit så har jag varit i skolan! Ganska mycket! Men jag tycker att det blir bara roligare och roligare. Vilket är bra! Tror jag.
 
I helgen så har det varit fullt upp! I fredags så var jag på ungdomssamling. Det var ganska chill! Men sen på lördagen så gick jag upp tidigt och gjorde tårtbottnar... Sen kom Natalie  och så bakade vi en tårta till Hanna som fyllde år på fredagen. Vi var bjudna dit på kvällen och tänkte ge henne något sådant! Så en tårta blev det! Choklad-prinsess-tårta, rättare sagt! Hon uppskattade den! Och god var den också! Kom hem runt 1... Lite sent kanske med tanke på att jag gick upp 6 nästa dag. Jag åkte på söndagmorgon in till Stockholm för att gå på en inbjudningsgudstjänst som Sebastian i min klass hade bjudit in mig till! Det var bättre än jag trodde. Åkte hem ganska snart efter det och då mötte Felicia upp mig. Alltså hon gick på mitt tåg. Vi hem till mig och så bakade vi nästa tårta... En 'mini bröllopstårta' till Fanny som fyller år idag! 
 
Försök att transportera en tårta på buss, tåg och tunnelbana för att komma till skolan! Det var faktiskt extremt svårt!
 
Hannas tårta:
 
Fannys tårta:
 
Nu så ska jag ta och laga mat till min familj! Lasange blir det!
 
Bookshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0