Lucka 2!

Hej mina vackra medmänniskor!
 
Har varit en härlig dag idag må jag säga! Kören medvärkade med sång i adventsgudstjänsten inne i stan och sen köpte jag en ny stickad tröja på HM. (Gah! Bara älskar den!) Och sen har jag för det mesta bara hängt hemma! Men det har varit gött!
 
Så nu till DAS KALENDERIUMOS!
 
1. En bild på dig som du själv tycker om
2. En bild på dig hemma
3. En bild på din bästa vän
4. En bild på någon du beundrar
5. En bild på dig som togs i somras
6. En bild på någon du älskar
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet
10. En bild på ditt favoritdjur
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar
12. En bild på någon som du saknar
13. En bild på någon av dina favoritsaker
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat
16. En bild på dig som barn
17. En bild på dig som tonåring
18. En bild på din familj
19. En bild på dig från idag
20. En bild på din önskelista i år
21. En bild på dig när du är ledsen
22. En bild på dig när du är glad
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag
24. En bild från en tidigare julafton

 
JA. Så ser jag ut när jag är ensam hemma och pluggar spanska. Fast det var ju i våras, typ februari tror jag! Nu har jag inte moderna språk länge. Så skönt.
 
Imorgon har jag praktik! Ääh! Så grymt taggad! SKa vara i en livsmedelsbutik. Man ska egentligen vara en och en på olika platser men min kompis Fannys pappa jobbar på ICA Maxi och dom ville gärna ha tre stycken. Så jag, Fanny och Felicia ska vara där. Känner mig ganska lättad över at veta att jag inte behöver äta lunch själv. Yay!
 
Men nu ska jag gå och lägga mig för att vara helt utvilad inför imorgon!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0