Friskare blir man med tiden.

Hejhej!
 
Jag har nyss kommit hem från en dag med bageri i skolan! Så skönt att sluta tidigt. Har inte skrivit på ett tag men det har gått och blivit lite utav en tradition!
 
Hamnade i köket och förälskar mig i chokladpudding. Hoppsan... Men det är GOTT!
 
När man läser detta så mår man lite illa utav bara tanken på det som är i. Bläää! Men pudding är ändå pudding.
 
Sen sist har mycket hänt! Jag var sjuk hela förra veckan. Och så såg jag Les Miserables! En massa olika varianter. Jag måste säga att det är den bästa musikalen som finns! Och för er som undrar så (Ja, jag är lite dryg nu) är det inte bara den nya filmen som nu har kommit ut som jag babblar om. Jag har varit intresserad i den långt innan just den nyare filmen kom ut! Jag har nog sett miljarders miljarder olika varianter på den.
 
Jag har ju som vanligt bakat sen sist! Men denna gång har jag bara bild på ett par scones som jag gjorde till frukosten i lördags!
 
 
Jag tog en bild förra helgen på fina Enhörna! Så vackert!
 
 
Det blev blå himmel senare på dagen också! Det var så fint!
 
Nu ska jag gå och öva på pianot!
 
Boomshakalaka.
- Cookiebabe.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0