Höstlov, det är grejer!

Tjo bre! 
 
Sitter här i soffan och har nyligen kommit hem. Har varit på ungdomssamlingen idag! Vi var hela 8 människor där! Ojojoj... Mäktigt värre. 
 
Nej men förlåt mig för att jag inte är så bra! Men jag vill tacka er för att ni håller ut ändå! NI ÄR TOPPEN! Bara så ni vet... 
 
Sen sist har itne så mycket hänt! Jag hade gympa idag i skolan och vi spelade volleyboll. Det är ju typ det bästa som finns men tror inte ni att jag stukar tummen på uppvärmningen? Jo. Men jag fortsatte ju spela. En självklarhet när det är volleyboll som gäller. Typ den roligaste sporten att spela. Hockey tittar man på och volley spelar man. Då har jag kommit fram till det! Men efteråt så efter att jag fortsatt dagen som vanligt och inte märkt av någon smärta så känner jag hur det börjar göra lite ont när jag spänner tummen. Eller när jag böjer den åt vissa håll! Så jag övertalade mig själv och gick till skolsyster. Kollade upp den och den var ju inte bruten i alla fall! Men hon ville inte linda in den eftersom att den inte var tillräckligt svårt stukad så jag fick gå med den resten utav dagen. Jag skulle övertalat henne till att linda in den i alla fall eftersom att nu i efterhand så har den svullnat upp och gör mer ont än innan. Snorläkare. 
 
Men nu har jag HÖSTLOV! Gött! Och imorgon kommer Mimmi hem. Jag har saknat henne så megamycket! 
 
Förra veckan så gjorde jag några småbitar! Goda var dom! Och naglarna fixades också! Kände att det var dags! *Blink, Blink* 
 
 
 
Men nu ska jag gå och lägga mig för att sova gott och så hörs vi så snart som möjligt! 
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0