Sjuk! Varför inte...?

Hej!
 
I helgen nu så var det FREDAG HELA HELGEN! Alltså Fredag Klockan Sju fast hela helgen! Det var grymt kul! Förutom den delen att i lördags kväll när jag fick extrem huvudvärk och ville inte äta middag eller kvällsfika. Ni förstår att när jag har huvudvärk så tappar jag lusten helt för mat. Jag blir ganska äcklad utav bara tanken utav det! Men jag valde att stanna där sista natten och planerade att åka på mötet på söndagen! Sov helt okej gott och vaknade på morgonen med ännu värre mage. Ville bara spy. Den känslan är inte den bästa! Efter ett tag började jag känna att jag inte riktigt kunde dricka eller äta för att mina halsmandlar hade svullnat upp... Huvudvärken förvärrades men jag var förtfarande positivt inställd på att gå på mötet! Vi skulle städa efter oss i rummet där vi sovit och jag erbjöd mig glädligen att städa toaletten! När jag skulle börja kände jag svimmfärdigheten i nmin nkropp och kände att det var nog dags att ringa mamma och be henne hämta mig. Även om min vilja ville något annat. Så mamma kom och hämtade mig. Adam hängde då med för att han var extremt trött och kände att han inte orkade med att vara kvar! Åkte hem och direkt så gick jag och la mig. Sov till 3! Så skönt!
 
Igår låg jag i soffan hela dagen och mådde skit... Och idag så åkte jag och pappa till vårdcentralen för att se vad det var för fel på mig! Jag hade hoppats på halsfluss för att det har jag haft ca. 7 gånger under mina 15 år och det går snabbt att behandla! Men nejnej... Det skulle bara vara ett virus som man inte vet när det går bort! Uppskattar inte detta.
 
Från och med nu så är TV:n min bästa vän!


Sen sist så har jag bakat en liten del! Har bara bild på vissa men det går kanske bra ändå? *Blink, blink* Jag gjorde bland annat kokosmazariner! Mamma sa att hon var sugen på det så då kände jag att jag kunde vara lite utav en 'mammaslillaängel' och gjorde det dagen där på! Men dom blev perfekta sa mamma! Dock så hade jag aldrig gjort sådana och visste inte hur dom skulle se ut!
 
 
Jag har också varit i Småland! Jag och Elin, min kusin, åkte till mormor och morfar. Det var härligt att komma undan för ett tag! Där la jag till 5 nagellack till min lilla såkallade 'samling'.
 
 
Sen sist har jag också hittat en ny hemsida som är 'meningslös, fast på något sätt bra att ha'
 

http://ärdetfredag.se/
 
Btw... Jag tänker inte be om ursäkt som jag gjort varje gång när jag inte lagt upp ett inlägg på länge. Jag känner inte heller för att ha den pressen jag känner att jag har när jag får ångest över att jag inte publicerat något! Så bara så ni vet så kommer det att komma ett inlägg lite då och då. Beroende på hur jag hinner! Tack för att ni äger!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0