Klockan tickar, imorgon är det måndag.

Tjenare!
 
Sitter här i mitt sovrum och pratar med mina 'vänner' i Skype och lyssnar på Laleh i bakgrunden! Det är ju som himlen i en ask! Gött!
 
Sen sist så har vi fått våra nya 'bagarmössor'. ÄÄÄH! Så skönt. Dom gamla var ju så extremt fula! Men dom nya... Dom ni! Dom ser ut lite typ såhär: 
 
 
Goa, eller hur?
 
Så i fredags så kom Mimmi hem!!!! YEAH! Det ända annorlunda med denna gång var att hon hade med sit 8 vänner... Dom var trevliga! Men på kvällen så åkte vi ALLA till ungdomssamlingen. Dom tog sin minibuss som dom hade hyrt över helgen och jag åkte med vänner. Det var typ AWESOME! 
 
Lördag var det igår ja... Då bar det av mot chokladfestivalen! Så gott! Var där med Fanny och
hennes familj. Det var faktiskt kul! Kom hem runt halv 5... Vad gör man nu liksom? Jo! Singstarkväll! Gökul!
 
 
Idag har jag bara suttit hemma och tråkat! Mimmi och 'de andra' åkte ju hem runt 2 så!
 
Imorgon åker mina föräldrar till Rom... JAG VILL OCKSÅ! Men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan! Goldminer! Ohyeah!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0