Awesomeness.

Tjoo bres!
 
Får se hur kort detta inlägg blir... Finns inte så mycket att skriva om när man har lov! Man gör ju typ inget för att alla ens vänner är bortresta och har annat för sig. Det ända man gör är ju att sova, äta, kolla på lite tv, kanske bakar lite och inte så mycket mer. Kul! Nej men det finns ju inte så mycket som jag kan göra förutom att hjälpa till hemma och städa. Sitter framför datorn nu som ni kanske förstår... Igår så gjorde jag macrones! Dom vart faktiskt bra! Men jag bytte ut mandelmjölet till digestive. Det var nog ett plus enligt mig och mamma! Se så gott!
 
 
Pratar med min lillkusin som är två år yngre än mig! Så han är inte så liten men han är mindre! *Blink, blink*
 
Med julmusiken på hög nivå preppar jag för julen med att skriva en önskelista! Det gäller att vara ute i tid! HAr en tendens till att alltid på något sätt börja med min önskelista på höstlovet! Det är ju då som jag hittar allting som behövs i livet! Känns gött!
 
Jag har kommit på den senaste veckan att jag inte behöver klippa mina naglar på ett tag för en gångs skull! Eftersom att jag har lov denna vecka och 'mentorsamtalstidsdagar' på måndag och tisdag nästa vecka så behövs dom inte klippas. Jag får ju bara inte ha långa naglar på bagerilektionerna! Alltså måndagar och tisdagar! SÅ SKÖNT!
 
Men nu ska jag återigen njuta utav min julmusik och skriva min önskelista!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0