Sega jag är tillbaka!

Halloj!
 
Lite seg som vanligt! Eller vad säger ni? Har ju bara skippat sådär de fem senaste dagarna... Men det har avrit sista veckan i skolan så har varit ganska insatt i det och inte hunnit med allt som jag har velat hinna med!
 
Men sen sist så har jag bakat lite väl mycket, fått jullov, avslutat praktiken för denna gång, bakat ännu mer, julhandlat och bara haft det gött!
 
Jag har ju som sagt bakat mycket. Här har ni bilder på lite utav det jag har gjort! Jag har gjort annat också men vissa saker har jag inte bilder på.
 
Här har ni mina misslyckade mintkyssar men jag skyller på att det var första gången jag någonsin gjorde sådana och att jag inte hade någon som helst aning om vad jag gjorde!
 
Och här är mina EXTREMT LYCKADE praliner! Dom gillade människor verkligen. Känns så kul! *Blink, blink*
 
Sen så har jag julpyntat lite i mitt rum och hjälpt mamma runt omkring i huset! Mimmi har kommit hem och vi har smygstartat med granen! Den står klädd och klar i vardagsrummet med den sköna julkänslan på högsta nivå!

Nu till julkalendern! Den som inte uppdateras som den borde...
 
1. En bild på dig som du själv tycker om
2. En bild på dig hemma
3. En bild på din bästa vän
4. En bild på någon du beundrar
5. En bild på dig som togs i somras
6. En bild på någon du älskar
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet
10. En bild på ditt favoritdjur
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar
12. En bild på någon som du saknar
13. En bild på någon av dina favoritsaker
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat
16. En bild på dig som barn
17. En bild på dig som tonåring
18. En bild på din familj
19. En bild på dig från idag
20. En bild på din önskelista i år
21. En bild på dig när du är ledsen
22. En bild på dig när du är glad
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag
24. En bild från en tidigare julafton

16. En bild på dig som barn
 
 
Jag och en av mina småbröder! Jag tror att det är Jacob men är inte säker pga. den suddiga bilden!

17. En bild på dig som tonåring
 

18. En bild på din familj
 
Ni får nöja er med bara barnen! Hittade ingen på HELA familjen...

19. En bild på dig från idag
 
 
Har ingen bild från just idag så ni får en från idag så som inom en månad...

20. En bild på din önskelista i år
 
Har en önskelista men ingen bild på den och kan inte ta en bild på den hellet för att mamma har beslagtagit den!

21. En bild på dig när du är ledsen
 
Jag kanske inte ser så ledsen ut men jag satt faktiskt och grät innan denna bild togs, om jag ska vara ärlig...

22. En bild på dig när du är glad
(Jag vet att klockan är typ 20 över 24 men jag lägger upp den 22as lucka också nu för att jag säkert inte komemr att hinna imorgon!)
 
 
Ignorera min 'fjortisstylebloggnamngrej'.

Klar! Godnatt mina vackra vänner!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0