Man kan aldrig få nog av sommar.

Tjena bloggvärlden!

 

Sommar och sol är inget man tackar nej till! Eller det kanske ni skulle men inte jag... I alla fall inte lagom mycket sol! Nu ska jag vara lägerledare på ett barnläger på Ekerö. Det kommer att bli helt grymt! Vi kommer att förstöra barnens minnen utav sin barndom! Nej jag skojade. Självklart att vi inte ska göra det! Dom ska få det jättebra och kul.

 

Så vi ledare och hjälpledare kom hit igår för att anordna allt och fixa klart allt till när barnen kommer idag! Ni kommer att få höra mycket om detta lovar jag! Nu ska vi snart ha en liten andakt innan vi ska fixa allt annat och planera in i det sista! Hejdå, adjö, goodbye!

 

Boomshakalaka!

- Cookiebabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0