The show must go on!

Galaxer i mina braxer! Halloj!

 

Denna påbörjade vecka har varit ganska bra om man tänker tillbaka på den gångna dagen!

 

Vi började med att gå upp ca. 7 och duscha. Kvart i 8 så var det kaffe och ledarsamling. Och en halvtimme efter det så var det dags för väckning! Vi sprang in i rummet med dunkande hög volym med den fina låten : 'älskade ängel' ! Dunkande musik och trötta barn! - det bästa som finns!

 

Jag är superdupertrippeltruper nervös efter dessa dagar! Man mår lite illa utav blotta tanken att veta om att mitt teoriprov inför körkortet (mopeden) är på torsdag! Jag har panik med tanke på att jag inte kan någonting... Jag blir rädd. HJÄLP MIG?!?!

 

Btw! Du som läser detta och är bara allmänt glad! - länka gärna vidare min blogg till nära, kära, vänner, familj, ovänner, främlingar, lärare, släkt, bekanta, fiender och en massa fler människor! Nu ska jag vara med på ledarsamling!

 

Boomshakalaka!

- Cookiebabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0