Himlen finns på riktigt.

Hej gottfolk!
 
Jag sitter här i sängen med datorn i knät redo för att säga godnatt. Känns som om det var en evighet sen jag skrev ett inlägg vilket det nästan är eftersom att det sista inlägget som faktiskt publicerades skrev jag i torsdags. Och det var bara ett kort för att berätta att jag hade fått mitt mopedkörkort. Jag skrev ett inlägg på mobilen igårkväll men det när jag var klar så ville inte mobilen mer och avslutade appen. Sen så när jag går in på appen igen så kan man göra allt FÖRUTOM att skriva nya inlägg. När man stängt ner programmet och öppnar igen så brukar inlägget finnas kvar där under 'skriv nytt inlägg'. Men nu så kommer jag ju knabbt in på det och det gör mig ganska så frustrerad! Men nog om det! Har lagt det bakom mig innan jag ens började skriva inlägget.
 
Idag så har jag gjort ganska mycket. Efter en lång och skön morgon så kom Alma hit och lekte med mig! Eller jag lekte med henne kanske man ska säga... Men i alla fall, vi beslöt oss för att baka. Och det gjorde vi minsann! Makroner blev det! ( Bild kommer längst ner i inlägget. ) Alma hann dock inte baka klart innan hon skulle hem så jag fick göra hälften klart själv. Efter middagen runt 7 så åkte jag hem till dom och lämnade en burk med kakor som lovat. Och på Alma, som direkt tryckte i sig en, så verkade det som om dom var goda! Jag hade tänkt att åka hem direkt efter det men det gick inte så bra för att Alma beslöt sig för att hon skulle spela kubb med mig. Så två omgångar kubb vart det! Sen så spelade vi ju självklart det berömda ' bamsespelet ' som alltid ska spelas när jag är där! Efter spelandet och lite kort tv-tittande så skulle Alma då sova. Det tog henne evigheter att somna. Men efter att jag överlämnat henne till hennes mamma innan tandborstningen så gick jag ner för att jag tänkte ju gå hem. Men där såg jag ju att ' Superstars, celeb ' fortfarande var på och råkade fastna där... Sen så kom Adam och kollade med mig! ( Alma är Adams lillasyster och Adam är en nära vän till mig. ) Vi fastnade ju där framför tv:n ett tag... Typ sådär till kvart över 11 när jag inser att det kanske är dags för mig att sätta mig på cykeln och köra hemåt! Vilket jag gjorde.
 
Och här sitter jag nu. Med en ny bok i handen. Den heter ' Himlen finns på riktigt. ' . Vad jag har hört om den så verkar den jättebra! Och jag tycker inte om att läsa. Bara om jag måste. Jag har EN bok bland alla böcker som jag äger, som jag läser om och om igen för att jag blir så glad och lättad utav att läsa den. ( Jag äger inte alls många böcker som inte är böcker som jag lästa när jag var typ 9... ) Men jag hoppas i alla fall på att denna bok kan bli en sådan. Ni får läsa den för att förstå vad jag menar! Men förhoppningsvis så fastnar vi alla för den!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.
 

Boken:
 
Makronerna:
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0