Bakingfever!

Hej världen!
 
Inatt sov jag hos Hanna... Vi skulle sovit i tältet men det var fullt av äckligt skit så vi valde säng istället. Kändes lite mer 'bekvämt'. Hon skulle jobba idag så upp tidigt vart det. Typ sådär halv 9... Men ändå ganska tidigt för sommarlov! Så jag kom väl hem runt 9.
 
Pappa och jag hade pratat tidigare om att jag skulle baka till mina grannar som tack för hjälpen med mopeden m.m. Så när jag kom hem så satte jag igång! Jag hade kvar makroner från när jag och Alma bakat så tänkte att dom kan man ju ge bort. Sen så bakade jag chokladpinnar och maränger! ( Bild på hela altet kommer längst ner! ) När jag gick över till grannhuset så vart de jätteglada. Man blir så varm i hjärtat när man gör något som gör andra människor glada. Har du prövat det?Nej jag skojade bara! Hoppas att du i alla fall fått vara med om den känslan! 
 
Jag vill bara här och nu tacka alla som följer min blogg! Ni är toppen!
- Om ni har några förslag, idéer eller liknande så kan ni ju höra av er! Jag behöver all feedback som jag kan få!
*Blink, blink.* Men ni kan ju hojta till om det är något!
 
Boomshakalaka
- Cookiebabe.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0