Upp och ner, ner och upp.

Godmorgon!
 
Gissa vad jag gjorde igår?! Jag började på gymnasiet. ÄÄÄH! Var typ jättenervös på morgonen och hela vägen dit! Men det gick ändå ganska så bra! Min klass är lite speciell... Fast jag tror att jag kan prata med alla med tanke på hur jag är som person! (För er som inte vet så är jag en såndär som bara går fram och pratar med folk!) Jag ser verkligen fram emot dessa tre år! Tror att det kan bli jättebra!
 
På kvällen så åkte jag på ungdomssamling! ' Hemma hos ' hos familjen Holm! Grymt var det! Kom hem vid halv 5 och skulle åka halv 6... Kändes ju sådär! Och så kom jag hem runt halv 12 och var helt KÖRD. Så däckade i sängen på en gång! 
 
Men nu ska jag nog ta en liten frukost här på morgonkvisten!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.
 

Gissa vad detta blir... *Blink, Blink*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0