Sometimes you just get sick of it.

Tjo bre!
 
Sitter och tittar på ' Glee Project ' . För eran skull så kan jag informera er om att man kan inte bli större Gleek än mig. Jo det kan man säkert men jag är ändå extrem, har jag hört. Men det kanske ni får höra mer utav senare när SÄSONG 4 kommer ut! Stavas det så? Säsong? Känns lite konstigt... Tar det på Engelska istället då! SEASON 4! Detta är något som jag verkligen ser fram emot och har väntat i evigheter efter! Det jobbiga är att spelaren när man tittar på datorn måste ladda efter typ 2 sekunder. Nej, det kanske var lite överdrivet men ändå! Vi säger så bara för att det ska låta värre än vad det egentligen är! Men ibland så kan den väl vara snäll? Inte? Nehepp. Okej, you have messed with the whrong person! 
 
Men så nu har jag ju gått några dagar i min nya skola. Gymnasiet! ÄÄÄH! Men det går faktiskt bättre än trott! Nu så är jag bara extremt trött och måste sova för att jag ska upp kvart i 6 imorgon! Igen... Men det har jag ju gjort alla andra dagar så då kan jag ju göra det imorgon med! What does not kill me makes me stronger. Oh yeah! Jag dör inte utav detta. Jag lovar. Kanske att jag är död i 3:an men det får vi se! Det blir ju en del pendlande... Jag och några utav mina vänner från 9:an förra året satt och pratade en 'lektion' och kom fram till att under alla dessa 3 år, med borträknade lov och lite lediga dagar samt om jag är hemma några dagar p.g.a annat (att jag är sjuk eller liknande) så kommer jag att sitta på pendeltåg, buss och tunnelbana totalt 75 DYGN i tid... Alltså då 1800 TIMMAR! 108000 MINUTER! 6480000 SEKUNDER! Kul! Detta kommer att bli underhållande...
 
Juste! Var det någon som kom på vad rebusen i det förra inlägget blev? 
 
Och svaret är...
 
* Trumvirvel *
 
Obi Wan Kenobi! 
 
Så kul! Om man frågar mig förstås! * Blink, Blink *
 
Men nu så ska jag sova eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och behöver sova. 
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0