In tha såkallade car!

Hej!


Så känns som om det var länge sen sist men det var ju bara några få dagar! Vad har jag gjort sen dess... Hmm... Igår så var vi på Flottsbro med hela 'RL-linjen' på min skola. Vi paddlade kanot, trampade trampbåt, spelade minigolf, hade dragkamp osv. Sen så igårkväll så hade vi hejdåfika för Evelina och Mimmi! Evelina åker till Betel i ett år eller så och Mimmi bibelskola. Mimmi är ju min syster om ni inte har uppfattat det. Och Evelina är en god vän till oss.Så dom hade fika på kvällen hemma hos oss! Jag bakade ju såklart till det och på beställning så blidde det ett gäng med cupcakes till folket! (Bilder kommer, som vanligt, längst ner) Och så idag så har vi varit på kusinkalas hos mina kusiner! Vi har alltid så extremt kul ihop! Fast efteråt... Då sätter huvudvärken igång! Min kom nyligen. Mycket irriterande. Men vi har spelat Ligretto och andra spel. Läst extremt mycket ur Dassboken! Finns ingen bok i världen som man skrattar mer åt!
 
Sitter nu i bilen och mår inte så bra men känner pressen utav att jag måste skriva klart inlägget. Om det är okej för er så slutar jag här och somnar istället. Eftersom att ni inte är här hos mig och säger något annat så gör jag det! 
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0