Oh Dear, Big Bang Theory!

Hej!
 
Vilken normal hälsning det blev idag! Men jag är bara för trött för att skriva någonting som 'HALLLÅÅÅÅÅ!'... Känns inte riktigt som om det passade in nu! Men det får funka med ett vanligt 'Hej!'.
 
Gissa vad jag gör nu?!
 
Tips - Rubriken
 
Nej men jag sitter och tittar på 'Big Bang Theory'. Älskar det. Ni måste säkert tro att jag är värsta tv-nörden! Inte alls! Jag har knappt tid för sådant längre. Mellan skolan, hem/dit-resa och annat så hinner man ju nästan inte! Men jag har några program som jag inte tackar nej till! *Blink, blink* Men 'Big Bang Theory' är ju ett program på Topp 10! Om ni inte vet vad det är så har jag lite småklipp här nedanför. Hmm... Ska bara komma på en fjantig rubrik! Aha!
 
Big Bang Theory - The Bester Than The Bestest.
 
 
 
 
Om ni inte bara älskar det efter dessa galet roliga klipp så vet jag inte vad jag ska göra! Det är så roligt så att jag ramlade av soffan när jag tittade på klippen!
 
Så idag har jag varit i skolan. Känner mig faktiskt ganska bra där! Som om jag har hamnat rätt. Hoppas på det i alla fall! Jag är dock lite trött på att pendla... Fast jag tror att jag inte är van vid det än. Det kommer nog så småning om. I 3:an så kanske jag är mer van. Imorgon så börjar jag inte förän 12! Så skönt! Men när jag börjar 12 så går jag ändå upp 8 så det är inte så jättemycket sovmorgon. Fast om man räknar med att jag går upp halv 5 när jag börjar halv 9 vilket det är 4 timmar emellan så behöver jag går upp 8. Men det är sovmorgon om man jämför! Jag har inte något vidare stort problem med att komma upp på morgonen så det kommer nog inte att vara ett dilemma i min vardag. Kanske kan få sova in lite på helgerna och loven och man frågar mamma och pappa snällt. Sådär gulligt som man gjorde när man var typ 7!
 
Tänkte avsluta här! Hoppas att ni fortsätter att läsa och att ni säger till om det är något som saknas på bloggen!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0