3 timmars bussresa, no biggie!

Hallå mina undersåtar!

 

Haha förlåt men sån är min humor...

 

Just nu sitter jag på en buss från landet med tranorna (Tranås) hem till hemlandet i norr (Södertälje) ! Har suttit i ca 35 min och ska sitta i 3 timmar... Har alltså nästan 2.5 timmar kvar! Kulkul. Min rygg förstör mitt liv just nu!Kan inte njuta utav det fina vädret heller... Det var 21 grader i Tranås imorse vid 8! Så skönt tänker man ju. Tills man inser att man inte får njuta av det... Men jag klagar inte!

 

Coldplay med vännerna Switchfoot och Lifehouse räddar mig från ondo! They are my only escape! Musik och sms är nog det som jag kan göra just nu som jag har lust med! Tur att jag laddade upp mobilen inatt! Det behövdes för denna dag.

 

25 grader nu säger bussen! Ååh vad jag tycker att alla ni som läser borde gå ut istället för att sitta vid datorn! Ni som kan! Eller så länkar ni bloggen till alla era vänner istället! Det lät bättre... Sitt inne vettja! *blink blink* Fin utsikt är det iallafall här från mittgångsstolen! Nu ska jag njuta utav lukten av flygplansmat, stark parfym och äldre folk! Har man tråkigt så gör man det till något kul! Slutar nog med spel på mobilen, får se!

 

Boomshakalaka!

- Cookiebabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0