Hallå världen! Här har ni mig!

Hej människor som är såkallade läsare!
 
Nu undrar ni säkert ' vem är denna heta brutta som vi aldrig sett förut? ' . Det är en fråga som jag ska svara på lite sådär smått åt er! Om det finns saker som ni inte får svar på genom denna text så kan ni ju alltid fråga mig! Jag är öppen för frågor och redo med svar! Eller så kanske ni hittar svaren emellan raderna i mina inlägg. Man vet aldrig vart informationen kan poppa upp!
 
Lite kort om mig då... Jag heter Lydia och är 15 år gammal. Min familj består utav mamma Anna, pappa Jörgen, storasyster Mimmi och småbröderna Edvin och Jacob (tvillingar). Jag har stor passion när det kommer till att baka och måla naglarna! Ojojoj vad fult det lät! Haha... Men jag älskar att baka! Därav mitt val till gymnasiet. Jag ska gå konditorilinjen! Längtar så jättemycket! När jag var liten (3-6 år) bodde jag i England men annars så har jag bara bott i Sverige. Jag vet inte riktigt vad man ska säga... Jag tycker verkligen inte om att gunga! Det värsta som finns enligt mig... Jag kan sitta på en gunga och prata men inte upp i lyften i evligheter utan att ha en avsikt utav att hoppa när man fått upp farten nog mycket! Inte att snurra runt heller... Mår lätt illa utav sådana saker! Men ibland så gör man det ju ändå, vilket inte är det smartaste valet men men! 
 
Det var lite om mig! Fråga gärna om ni undrar!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0