Läger hit och läger dit! - Man får aldrig nog!

Hello u sukkers!

 

Nu ligger jag här i den hårda sängen på Bjärka och ska sova! Läger är ju det bästa med sommaren om man bortser från allt sol och bad! Allt på läger är bra förutom när man kommer till det att man ska gå och lägga sig! Det funkar aldrig. Och då menar jag ALDIG.

 

Fast nu ligger jag här i det mörka rummet redo för att slockna och föras iväg i molnen av drömmar. Haha nej men sova ska jag i alla fall! . Upp 8 imorgon för frukost halv 9... Älskar denna känsla utav att ledarna kommer in och väcker en på morgonen! Mysigt är det rätta ordet för det. Mys - Det bästa med livet.

 

Alltså jag vill bara be om ursäkt för min hemska kvälls/natt-humor! Den kommer ni nog att få höra mycket utav nu... Sorry guys! . Nu fick jag suget på att ställa mig och baka. Skulle vara så himla kul! Bästa som finns med livet. Liksom kom på något dåligt med det?!

 

Positivt:

Man har kul, Man kan pröva nya saker, Man har kul, Det finns en massa olika saker man kan hitta på, Man har kul, Det är det bästa som finns, Man har kul, Romantiskt om man vill .

 

En massa men på den negativa delen? Nja, inte lika mycket...

 

Negativt:

----------- .

 

Inget! Säger ju det! Himmelsk. Jag känner i alla fall så! Vet nu vad jag mer känner? Att jag inte ska störa mina rumskompisar mer med min mobils skärmlysestyrkegrej! Dom har inte sagt något om det men jag känner mig elak som lyser upp lite... Sån jag är helt enkelt. Så ska nog sluta med detta inlägg! Men först innan jag går så ska jag säga en sak:

 

Känner att jag börjar få in ett flyt på denna såkallade blogg! Eller vad tycker ni? Men för att få in detta såkallade ' flyt ' så behöver jag eran hjälp! Jag vill gärna ha ERA önskemål om blogginlägg, tips inför bakning osv. Känner att ni skulle hjälpa mig mycket om ni bara skrev en kommentar! Även om jag inte har så många inlägg än så kan ni ju säga vad NI skulle vilja se här innan jag gör rakaste motsatsen! Hoppas att ni hjälper mig! .

 

Boomshakalaka!

- Cookiebabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0