Roadtrip!

Hej mina cybervänner!

 

Nu är vi på gång! Här kommer vi med buller och bång! Nej men vi är på motorvägen i alla fall! På väg mot någon Max eller McDonalds för middag! Till Linköping ska jag efter det. Åker bara huxflux runt i Sverige nu! Vardag. Resten utav gänget åker vidare för en möhippa i Smålands skogar! Kanske ska på vigseln men är inte säker... Vi får helt enkelt se!

 

5 tjejer i bilen med högt dunkande musik! Finns det något bättre just nu? Skulle inte tro det. Med en naturgodispåse och xubi åker vi in i framtiden. Gött!

 

Så inatt så sov jag hos Adam. Eller vi sov inte riktigt... Halv timmes sömn blidde det för mig! Men så går det när man är 9 stycken och bara spelar och kollar på tv. Men ååh jag ångrar inte en sekund utav det! Sen åkte jag hem vid 9 på morgonen och mamma sov fortfarande... Men packa det gjorde jag hela dagen! Nu ni så ska jag vara social med mina god vänner här i bilen!

 

Boomshakalaka!

- Cookiebabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0