Så går det när man har en fobi.

Hallå mina datanördar! (såvida ni inte sitter inne på mobilen eller något annat elektronik-föremål såklart! Fast det är ju som små datorer menmen... )

 

Ja, nu sitter jag här i min säng , på rummet , på lägret och bara väntar. Väntar på att 'bjärkagrupperna' ska bli klara med en teatergrejsimojs...

 

Ni förstår att jag har en fobi. Nej, det är inte alla människor som tittar på en när man ska spela upp. Nej, det är inte vattnet runt bryggan som vi ska spela upp det på. Utklädnader. Det värsta som finns. Har nästan svimmat på Gröna Lund en gång när jag såg en sådan där clown på styltor... Det var lite pinsamt men jag svimmade ju ute helt!

 

Men i alla fall... När jag väl fick höra att vi skulle klä ut oss och spela teater så fick jag nästan uppstötningar av blotta tanken på clowner och utklädda människor. Men någon gång så måste jag ju försöka att få grepp om det. Ska försöka gå ner till badplatsen där dom är och i alla fall försöka titta på från högre upp i backen. Känner att denna fobi har saktat ner mig i livet och att jag behöver komma över den!

 

Men nu så har jag suttit här i snart en timme... Ska försöka att dra mig neråt nu! Önska mig lycka till så ses vi snart!

 

Boomshakalaka!

- Cookiebabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0