Sola med systeryster!

Halluuuw!

 

Det finns inget bättre än att spendera lite ' qualitytime ' med Mimmi efter en skön sovmorgon! Sol på altanen innan städning tvättning och packning fyller dagen...

 

Imorgon så åker jag ner till Linköping på läger! ( Vilket jag gör varje år ) Och så kommer resten av familjen hem ikväll så huset måste vara fint! Men jag åker iallafall bort på läger från lördag till fredag men jag har ju telefonen med mig och gratis internet så något inlägg kommer nog upp!

 

Åååh vad jag längtar! Blir altid lika glad veckan innan! Efter det lägret så kommer jag hem fredageftermiddag/kväll och på lördagen precis efter så åker jag och ska vara barnlägerledare i en vecka till! Pressen ökar men bränna kommer jag att få! Ohyeah!

 

Nu sitter vi här och slappar! Dags att reagera!

 

Boomshakalaka!

- Cookiebabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0