Sova, ett dilemma jag aldrig kommer att förstå mig på.

Tjosan hoppsan!

 

Nu ni ska jag försöka mig på sömn! Paniken kommer snart... Vänta ni bara! Att vända på dygnet är ingenting att rekommendera när man inte borde göra det! Förstår ni eller ska jag förklara tydligare? Nej, orkar inte det...

 

Nu ligger jag här i sängen med Ellepellepoo ( Elin ) och ska tydligen sova... Känns som om jag helt glömt bort vad ordet 'sova' innebär! Kanske att vara vaken och att sova är typ samma sak? In my dreams... Men kaffet har hjälp mig att hålla mig vaken dessa 37 timmar så varför inte lite till? Börjar bli ganska trött på att vara vaken nu... Kanske är dags för en superduper rejäl POWERNAP! . Får se hur det slutar... Inte så bra på att göra som jag själv säger åt mig att göra men man kan ju alltid försöka!

 

Godnatt på er och om ingen nyper er i stjärten, gör det själv! Peace and love homies! .

 

Boomshakalaka!

- Cookiebabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0