Welcome to me.

Hallå hela världen! ( I alla fall någon del... )
 
Hej som sagt... Nu sitter vi här och tar det lungt jag, Linn och Mimmi! Har varit en superjättedunderduperlång dag idag! Klart att ni inte vill höra om den men någonstans här i världen finns det kanske någon intresserad!
 
För er som vill veta:
Gick upp vid kvart i 8... Inte det roligaste när man har sommarlov men vad gör man inte för att komma hem! Packade ihop alla mina grejer, fixade klart mig och åt frukost! Bussen hoppade jag på halv 11 och kom inte till S-Tälje förän ca. 2... Alltså var bussen superjättedunderduper lång! Satt brevid en gullig liten gammal gubbe som inte kunde knäppa eller knäppa upp bältet. Det fick jag ju såklart hjälpa honom med! Men självklart så gjorde jag det med glädje och var allmänt glad. När jag sen kom fram till Syd så hämtade Linn och Madde mig och efter det så bar det av hemåt! Vi mötte upp Mimmi vid Ica som var på moppen och åkte hem till oss, åt lunch och spelade lite Ligretto! Senare kom Rebecka och Kristoffer och vi hade lite grillkväll! Gött var det! När Madde, Krilleprille och Beckapecka åkte hem så kollade vi på film och sen nu så ska vi då sova eftersome att jag nu insåg att om jag ska upp imorgon föra att piknicka med min kära vän Ebba så måste jag snart sova! 
 
Boomshakalaka! 
- Cookiebabe. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0