Im singing in the rain!

Tjeeeena!
 
How you doin' ?
 
Hahahha Vänner in my heart!
 
 
Förlåt än en gång för min dåliga uppdateringstaktik... Det går ju inte så bra! Jag kan ju nu inte säga att jag ska försöka bättra mig för att jag vet att det kommer inte att gå bättre för att jag hinner inte så mycket... Men vi får se hur det går! Lite då och då så kommer det ju lite inlägg lite var som helst! Vissa überlånga och andra lite kortare. Men det kommer ju ibland! *Blink, blink*
 
Ja men på senaste tiden har jag ju inte gjort så mycket... Skola! Resa till och från skolan... (Som vanligt!) Så har jag ju varit med vänner och annat!
 
Min syster kom hem över helgen! Jag hade haft en såndär vecka där allting bara kändes negativt och jag var allmänt sur... Men så fick jag veta att hon skulle komma hem och då vändes min värld upp och ner! Om jag har saknat henne! Man blir extremt glad!
 
Mycket häng med henne i helgen med andra ord! På söndag så åkte jag, Mimmi, mamma och mormor ner på stan! Det är alltid lika kul att bara vara vi fyra.
 
Jag är så överlycklig för allt!
 
Men nu så ska jag fortsätta med att titta på tv som den latmasken jag är innan jag ska sova för att jag har SOVMORGON imorgon!!!! Yeah!
 
Boomshakalaka!
- Cookiebabe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0