Im addicted to you.

Hej människor! Eller du som läser detta kanske är en robot? Kanin? Kanske en häst? Eller något annat djur, en annan varelse, ett kryp eller ett virus som är ute och vimsar på internät. Det jag vill säga är att vad du än är så är du välkommen! Så, hej till dig som läser!
 
Jag ligger nu i sängen med målet fäst på drömmarnas land. Nej men jag ska i alla fall snart sova! Idag har varit en extremt lång dag! Gick upp runt halv 9 med målet på att baka! Det bestämmde jag redan igårkväll när jag kom på att jag ville göra det. Letade upp ett recept men det skule ta sin lilla tid att göra så jag valde att göra det idag istället. När jag gick upp så åt jag frukost, duschade och fixade mig helt klart och sen så satte bakningen igång! Idag vart det Vaniljkrokar. Till det säger jag bara: MUMS! Goda blev dom! Vid lunch blidde jag klar... Sen så hängde jag bara tills Evelina och Miranda hämtade mig. Därifrån åkte vi till Ansgarsgården. Där skulle Hanna döpas. Så vi åkte dit. Var där i några timmar... Ca. halv 5 till halv 9! Åkte och lämnade Miranda och sen så lämnade Evelina mig hemma. Och här är jag nu!
 
Har varit en jättelång vecka i skolan! Med inte så mycket att göra men långa dagar mot slutet. Hoppas att jag vänjar mig med tiderna osv. Jag tror att jag kommer att göra det!
 
Har ni tänkt på hur skönt det är med LÖRDAG? Så jumboskönt! Diskuterade detta med Evelina på vägen hem. Att tänk... Man behöver ju inte tänka på att man har skola på morgonen och att man då behöver gå upp tidigt som på en fredag, inte heller tänka på att inte vara uppe för sent pga. att man har skola dagen efter som på en söndag. Så himmelskt! Man kan boka in saker hela dagen och inte bara på eftermiddagen eller förmiddagen! Grymt! Och något som är som körsbäret på toppen utav glassberget! GODIS! Gött!
 
Nu så ska jag ta och somna! Behöver sömnen! *Blink, Blink*
 
Boomshakalaka!
-Cookiebabe.
 


Kommentarer
Natalie

Kunde inte kommentera på det über låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååånga inlägget som jag inte kunde läsa, men läs min blogg gärna! :D finis!

Svar: Ja, det förstår jag nästan... Klart att jag droppar in lite då och då! Det gör jag ju redan! Kramkram!
Lydia

2012-09-12 @ 23:03:53
URL: http://onyoo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0